کترینگ عروسی شامل چه مواردی می شود و چه ویژگی هایی دارد
نوشته شده توسط : تیم تشریفات ژینوس

یکی از طبیعی ترین دغدغه های دختران و پسرانی که به مراسم عروسی خود نزدیک می شوند، چگونگی و بهترین نحوه برگزاری مراسم عروسی است. در واقع بسیار عادی است که هر زوجی این فکر را داشته باشد که چطور باید مراسم خود را برگزار کند تا به بهترین شکل اجرا شود. به همین علت کترینگ ها و تشریفات مجالس پدید آمده است و می توانند تمامی کارهای مراسم شما را به خوبی و با دقت بسیار زیادی انجام دهد. این نکته را در نظر داشته باشید که به دلیل گرفتاری های متعدد و البته کارهای بسیار زیادی که برای عروسی باید انجام شود، ممکن است مواردی را فراموش کنید که باید آنها را انجام دهید. بنابراین کمک گرفتن از یک دفتر خدمات مجالس می تواند راهکار بسیار مفیدی برای برگزاری یک مراسم ایده آل و فوق العاده به شمار می رود. استفاده از کترینگ مراسم باعث می شود تمامی کارها به ترتیب و منظم و البته بسیار دقیق و عالی پیش برود که این موضوع به کمتر شدن استرس زوج کمک بسیار زیادی می کند. کترینگ و تشریفات عروسی به بهترین شکل ممکن تمام کارها و مراحل را از ابتدا تا انتها برنامه ریزی و اجرا می کند و زوج ها می توانند شب خاطره انگیز و فوق العاده ای را تجربه کنند. یکی از مهمترین روزهای زندگی خود را با کترینگ عروسی به شبی فراموش نشدنی و رویایی تبدیل نمایید.

مراسم عروسی

کترینگ عروسی چیست؟

کلمه کترینگ شاید بسیاری از افراد را به یاد تهیه غذا بیاندازد، این موضوع نادرست نیست ولیکن در شرایط معنای آن تغییر می کند. در واقع نام اصلی کترینگ به معنای تهیه غذا و نوشیدنی می باشد، ولیکن کترینگ عروسی کمی متفاوت می باشد. تهیه غذا و نوشیدنی تنها بخشی از کترینگ عروسی را شامل می شود، بهتر است بگوییم تفاوت کترینگ و آشپزخانه در خدماتی است که ارائه می دهند. خدماتی که در کترینگ عروسی ارائه می شود، با کترینگ های دیگر متفاوت است. کترینگ عروسی امروزه یکی از پر کاربردترین نوع کترینگ به شمار می رود. در این نوع از کترینگ گروهی از افراد خدمات مختلفی را در عروسی ارائه می دهند که باعث می شود که بهترین مراسم را به وجود آورند. بهتر است بگوییم این نوع از کترینگ علاوه بر تهیه غذا و نوشیدنی تمامی کارهای خدماتی مربوط به مراسم عروسی را برنامه ریزی و اجرا می کنند. پس بهتر است که در انتخاب کترینگ عروسی برای خود نهایت دقت را داشته باشید تا خاطره ای بسیار عالی از مراسم برایتان باقی بماند.

میز مهمان

خدمات بی نظیر کترینگ عروسی شامل چه مواردی می شود

در کترینگ عروسی خدماتی ارائه می شود که همگی در راستای بهتر برگزار شدن مراسم می باشند و پرسنل همه وظیفه خود را به بهترین شکل انجام می دهند تا بهترین مراسم را برای شما فراهم آورند. در نظر داشته باشید که برای برگزاری نامزدی و دیگر مراسم خاص نیز می توانید از کترینگ عروسی استفاده کنید، در واقع خدماتی که در کترینگ عروسی ارائه می شود برای تمام مراسم خاص قابل استفاده می باشد. خدمات خاص کترینگ عروسی شامل موارد ذیل می باشد که البته قابل تغییر نیز می باشند و می توانید مواردی که به آنها علاقه دارید را به آنها اضافه کرده و آنهایی که دوست ندارید را از اینها کم نمایید.

چیدمان میز مهمان

به کارگیری ظروف شیک و بسیار زیبا جهت سرو غذا، دسر، شیرینی، میوه و نوشیدنی. نکته قابل توجه این است که حتی بهترین و لذیذترین غذاها چنانچه در ظروف معمولی سرو شوند برای مهمانان لذتبخش نیست.
چیدمان با شکوه مراسم و طراحی و تزئین میزها، مسیر ورودی، گل آرایی و دیگر خدمات مربوط به تزئین مراسم به عهده کترینگ می باشد.

تهیه انواع غذاها. کترینگ عروسی معمولاً منوهایی به شما ارائه می کند که می توانید بین آنها بهترین انتخاب را داشته باشید. تهیه غذا و نوشیدنی به انتخاب شما یکی دیگر از کارهای کترینگ عروسی به شمار می رود.
پذیرایی به بهترین شکل با کادر حرفه ای و خبره از دیگر وظایف کترینگ عروسی به شمار می رود.

پذیرایی در عروسی

جهت انتخاب کترینگ مناسب باید در اولین قدم مقدار هزینه و بودجه ای برای این کار در نظر گرفته اید را مشخص نمایید، پس از آن می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی از روش های تشخیص کترینگ عروسی معتبر و خوب دیدن نمونه کارهای آن کترینگ می باشد. بنابراین ابتدا کارهای قبلی آنجا را ببینید و سپس آن را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید با انتخاب درست و با دقت کترینگ عروسی شما دیگر دغدغه ای برای برگزاری مراسم خود نخواهید داشت.





:: برچسب‌ها: کترینگ, کترینگ عروسی, خدمات مجالس, تشریفات مراسم, ویژگی های کترینگ عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: